poniedziałek, 8.03.2021

Komunikaty

TEST KWALIFIKACYJNY z języka hiszpańskiego dla studentów rozpoczynających lektorat z języka obcego w semestrze lato 2020/21.

4.03.2021 (czwartek)

Studia stacjonarne pierwszego stopnia

W dniu 4 marca 2021 w godzinach 20:30 – 21:15 odbędzie się test kwalifikacyjny do grupy kontynuującej naukę języka hiszpańskiego.

Do testu mogą przystąpić studenci, którzy

– znają język hiszpański na poziomie co najmniej A2+

– w formularzu zgłoszeniowym wskazali j. hiszpański jako język „pierwszego wyboru”

– nie zakwalifikowali się do grup angielskich i wskazali j. hiszpański jako język „drugiego wyboru”

– zostali zaproszeni do grupy Międzywydziałowej hiszpańskiej na platformie MS TEAMS

– nie są zarejestrowani w innych grupach językowych

Warunkiem wypełnienia testu jest dostęp do usługi OFFICE 365.

4.03

WAŻNA INFORMACJA DLA STUDENTÓW studiów stacjonarnych 1 roku 2 stopnia kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności

1.03.2021 (poniedziałek)

Opiekun Państwa Rocznika, dr inż. Krzysztof Tambor, zaprasza Państwa na krótkie spotkanie organizacyjne w dniu 02-03-2021 (wtorek) o godzinie 18:00 (po Państwa ostatnim wykładzie) – zostanie dla Państwa stworzona grupa w MS Teams. 

 

1.03

Regulamin prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (…)”

1.03.2021 (poniedziałek)

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi zasadami organizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych przez internet, w tym przetwarzaniem danych osobowych oraz rejestracją dźwięku i obrazu podczas zajęć on line. Regulamin dostępny jest tutaj.

1.03

Ważna informacja w sprawie lektoratów

1.03.2021 (poniedziałek)

Studenci, którzy NIE DOPEŁNILI OBOWIĄZKU zapisania się na lektorat w wyznaczonym terminie, powinni wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy w nieprzekraczalnym terminie do 04.03.2021 do godziny 23.45

Warunkiem wypełnienia formularza jest dostęp do usługi OFFICE 365.

Poniższy link do formularza zgłoszeniowego (należy skopiować do przeglądarki internetowej)

Studia pierwszego stopnia stacjonarne/niestacjonarne https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Qiv5cNMdqUGuDgHL5Hy8ebZ8iX2eqSJLrGLbVFrLDZNUMllOSTQ4QUlTM0NZTlpENUhXOFdHMEZQVC4u

Studia drugiego stopnia stacjonarne/niestacjonarne https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Qiv5cNMdqUGuDgHL5Hy8ebZ8iX2eqSJLrGLbVFrLDZNUMTNUVFMzRVBMMzFUN1lIMlA4OTJVRlVBRC4u

W przypadku niedopełnienia obowiązku wypełnienia formularza zgłoszeniowego, SPNJO nie ponosi odpowiedzialności za brak przypisania studenta do grupy z wybranego języka.

1.03

Praca dla dietetyka

26.02.2021 (piątek)

Poszukiwany gotujący dietetyk, praca 10h tygodniowo. szczegóły znajdziesz tutaj.

26.02

Informacja dla kandydatów przyjętych na studia stacjonarne drugiego stopnia na kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności

23.02.2021 (wtorek)

W dniu 25 – 26 lutego 2021 r. w pok. 071 odbędzie się podpisywanie dokumentów związanych z przyjęciem na pierwszy rok studiów magisterskich. W tych dniach należy również odebrać skierowanie do lekarza medycyny pracy.

Wszystkie osoby rozpoczynające studia na ww. kierunku proszone są o stawienie w godzinach 1000 – 1500 z własnym długopisem oraz w maseczce.

23.02

Zapisy na lektoraty języków obcych – semestr letni 2020/21

20.02.2021 (sobota)
Instrukcję zapisów na lektoraty w semestrze lato 2020/21 dla studentów rozpoczynających naukę języków obcych znajdziesz tutaj.
20.02

Zapisy na obowiązkowe zajęcia z wychowania fizycznego – semestr letni 2020/2021

19.02.2021 (piątek)

Zapisy na zajęcia dydaktyczne z wychowania fizycznego na semestr letni 2020/2021 odbędą się w systemie eHMS w terminie od 24.02.2021 od godz. 00:00 do 26.02.2021 do godz. 10:00. Studenci, którzy nie zapisali się w wyżej wymienionych dniach na WF, proszeni są o kontakt mailowy z prowadzącym grupę lub opiekunem kierunku. Wykładowca wskaże dalsze kroki postępowania.

Zapisy na WF dotyczą wszystkich studentów, którzy w planie dydaktycznym semestru letniego mają przewidziane zajęcia WF.

Zajęcia trwają 15 tygodni dydaktycznych i odbywają się raz w tygodniu w formie zdalnej. Zasady prowadzenia zajęć WF oraz sposób zaliczenia semestru przedstawi prowadzący zajęcia. Studenci posiadający warunek lub różnice programowe również zaliczają zajęcia WF w formie online. Wcześniej wymagana jest zgoda Dziekana kierunku na wyrównanie zaległości w zaliczeniu WF. Zaakceptowane podanie proszę dostarczyć do sekretariatu kierownika SWFiS.

Forma prowadzenia zajęć może ulec zmianie w trakcie trwania semestru w przypadku zdjęcia obostrzeń dotyczących działalności uczelni – informacja będzie zamieszczona na stronie.

W przypadku problemów z logowaniem prosimy kontaktować się bezpośrednio (na dyżur) lub mailowo z prowadzącym grupę dydaktyczną, którą Państwo wybrali.

Przed zapisaniem się do grup, prosimy o upewnienie się w dziekanacie czy mają Państwo zajęcia WF w planie studiów, w rozpoczynającym się semestrze i w jakiej formie jest on realizowany.

Szczegółowe informacje pobierz tutaj.

19.02

Zapraszamy do wykonania pamiątkowego zdjęcia w todze i kepi absolwenta

5.02.2021 (piątek)

 

Zapraszamy wszystkich studentów, którzy w najblższym czasie przystępują lub przystąpili już do egzaminu i obrony pracy dyplomowej, do wykonania pamiątkowego zdjęcia w todze i kepi.

 

W dniu 12 lutego w godzinach 9.20 – 16.20 na parterze, w okolicy sekretariatu i dziekanatu, zespół do spraw promocji będzie udostępniał togi i czapki absolwenckie i służył pomocą w wykonaniu zdjęć. Zapraszamy też promotorów!

5.02

Oferta pracy dla studentów

25.01.2021 (poniedziałek)

Międzynarodowa organizacja V-Label, zajmująca się oznaczaniem wegetariańskich i wegańskich artykułów oraz usług poszukuje studentów ukraińskiego pochodzenia z III lub IV roku studiów I stopnia na kierunku: Technologia żywności i żywienia człowieka. a także Studentów II stopnia na kierunku: Technologia żywności i żywienia człowieka.

Poszukiwana jest osoba: odpowiedzialna, skrupulatna, z odpowiednią wiedzą z zakresu technologii żywności, pragnąca zdobyć doświadczenie w tematyce żywności wegańskiej i wegetariańskiej.

V-Label oferuje zatrudnienie na umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym. Elastyczne godziny pracy. Lokalizacja – Warszawa, start: od zaraz.

Zapraszamy do przesłania CV zwłaszcza:

• Absolwentów, Studentów III lub IV roku studiów I stopnia na kierunku: Technologia żywności i żywienia człowieka.

• Studentów II stopnia na kierunku: Technologia żywności i żywienia człowieka.

Mile widziana jest:

• znajomość procesów technologicznych jakimi poddawane są różne surowce spożywcze

• wiedza dotycząca produkcji wyrobów wegańskich / wegetariańskich

• ogólna znajomość dotycząca przepisów prawnych obowiązujących w łańcuchu żywnościowym

• znajomość programów Microsoft Office,

• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

• biegła znajomość języka ukraińskiego

Zgłoszenia wraz z CV (ze zgodą na przetwarzanie danych) należy wysyłać na adres: pl@v-label.eu

25.01

Oferta pracy

13.01.2021 (środa)

Firma Smart Vegetables Innovations Sp. z o. o poszukuje pracownika działu jakości. Szczegóły znajdziesz tutaj.

13.01

Oferta pracy

16.12.2020 (środa)

Firma Jeronimo Martins Polska S.A. poszukuje asystenta ds. organoleptycznych testów wewnętrznych – szczegóły tutaj

16.12

Konferencji online dla studentów „Student’s Vision of the World” Omsk State Agrarian University

30.11.2020 (poniedziałek)

W imieniu Omsk State Agrarian University zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji naukowej „Student’s Vision of the World”. Termin nadsyłania zgłoszeń 10.12.2020.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia pobierz tutaj.

Formularz zgłoszeniowy pobierz tutaj.

30.11

Koło Dietetyków zaprasza na cykl spotkań online

23.11.2020 (poniedziałek)
23.11

Oferta pracy

2.11.2020 (poniedziałek)

Firma Edpol Food&Innovation Sp. z o.o. zaaprasza studentów i absolwentów do współpracy.

2.11

Informacja dla studentów II stopnia i doktorantów – stypendia w Bawarii

29.10.2020 (czwartek)

The Free State of Bavaria invites applications for its one-year scholarship program for students from Central, Eastern and Southeastern Europe for the academic year 2021/22 via BAYHOST. Graduates from Bulgaria, Croatia, the Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovakia and Ukraine are eligible to apply.

The scholarships are meant to finance postgraduate studies (i.e. master’s programs) and PhDs at Bavarian higher education institutions. Annual scholarships can be extended twice for up to 3 years; the scholarship amounts 853,-€ per month. One-year study sojourns in Bavaria as part of a PhD in the home country can also be funded.

Please also see our flyerand further information can be found on the BAYHOST website.

The application deadline for first time applications is the 1st December 2020 (date of receipt!).

As the coronavirus pandemic is ongoing please note: In case of difficulties in collecting / sending the scholarship application to BAYHOST, applicants may contact me as soon as possible and we will try to find a feasible solution.

29.10

Ograniczenie prowadzenia zajęć w siedzibie uczelni w związku z COVID-19 – aktualizacja

27.10.2020 (wtorek)

Na stronie SGGW pojawiła się zaktualizowana informacja na temat ograniczenia prowadzenia zajęć w siedzibie uczelni w związku z COVID-19. Z informacją można zapoznać się tutaj. Aktualizacja nie wprowdza zmian w zakresie dydaktyki realizowanej na naszym Wydziale.

27.10

Aktualizacja: COVID 19 – najczęściej zadawane pytania

16.10.2020 (piątek)
Zaktualizowana lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi w związku z wpływem COVID 19 na życie akademickie w SGGW. 

 

Sprawy studenckie

 

  • Kto podejmuje decyzję o formie prowadzenia zajęć i organizacji pracy na danym wydziale?

Decyzje o formie prowadzenia zajęć i organizacji pracy na danym wydziale podejmuje dziekan. Z uwagi na pogarszającą się sytuacją epidemiczną w kraju, dotychczasowy sposób organizacji zajęć w semestrze zimowym może w najbliższym czasie ulec zmianie polegającej na wprowadzającej formy zdalnej dla większości zajęć realizowanych dotychczas w formie tradycyjnej. 

 

  • Jak uczelnia wspiera zdalną naukę?

Narzędzia wspierające naukę i na odległość to platformy MS Teams oraz Moodle. Każdy student ma dostęp do usługi Office 365 i konto w domenie sggw.edu.pl

IT dla studenta https://www.sggw.pl/dla-studentow/informacje-organizacyjne/it-dla-studentow

 

  • Czy są możliwe wizyty w dziekanatach?

Wizyty w dziekanatach powinny się ograniczać do niezbędnego minimum, studenci powinni być obsługiwani przede wszystkim na odległość – telefonicznie, pocztą internetową, za pośrednictwem platformy MS Teams. Konkretne zasady ustala Dziekan.

Przed planowaną wizytą w dziekanacie prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie Wydziału, ewentualne umówienie się, dzięki temu łatwiej będzie zachować bezpieczny dystans, uniknąć oczekiwania i gromadzenia się przed wejściem do dziekanatu.

 

  • Czy egzaminy dyplomowe mogą być przeprowadzane na odległość?

Tak. Decyzję o trybie przeprowadzenia takiego egzaminu podejmuje dziekan na wniosek dyplomanta. 

https://www.sggw.pl/dla-studentow/informacje-formalno-prawne/dokumenty-do-pobrania 

 

  • Czy w czasie pandemii działa Biblioteka SGGW?

Tak. Aktualne informacje dotyczące organizacji pracy Biblioteki można znaleźć na http://bg.sggw.pl/

 

  • Jestem studentem/doktorantem, podejrzewam u siebie zakażenie koronawirusem. Co robić?

Przede wszystkim należy zachować się odpowiedzialnie z troską o zdrowie swoje i innych. Należy postępować zgodnie z aktualnymi wytycznymi GIS, skontaktować się z lekarzem i postępować wg jego zaleceń, a następnie jak najszybciej przekazać informację o podejrzeniu zachorowania wg poniższego schematu:

Uczestnicy zajęć dydaktycznychw formie tradycyjnej, powinni przekazać informację, o której mowa powyżej, odpowiednio właściwemu dziekanowi, kierownikowi studiów doktoranckich, kierownikowi Szkoły Doktorskiej SGGW, kierownikowi studiów podyplomowych, Pełnomocnikowi Rektora ds. Uniwersytetu Otwartego SGGW telefonicznie lub pocztą internetową na imienny adres właściwej osoby w domenie sggw.edu.pl.

Osoby poinformowaneprzez uczestników zajęć dydaktycznych o podejrzeniu u tych osób objawów sugerujących zakażenie wirusem SARS-CoV-2 niezwłocznie informują o tym Rektora lub Kanclerza SGGW.

 

  • Gdzie mam składać wnioski o stypendium? 

Wnioski o stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomogę składane są w Dziekanacie, natomiast wnioski o stypendium rektora:

  • jeśli wniosek dotyczy tylko średniej ocen – w dziekanacie,
  • jeśli wniosek dotyczy średniej ocen i jednocześnie innych osiągnięć albo tylko innych osiągnięć – w Odwoławczej Komisji Stypendialnej (BSS bud.8 pok. 3).

 

  • Jak będzie wyglądała sesja?

Nie jest to jeszcze wiadome, będzie to zależało od sytuacji epidemicznej oraz decyzji dziekanów po konsultacjach z koordynatorami poszczególnych przedmiotów.

 

  • Czy egzamin może odbyć się stacjonarnie, jeżeli przedmiot jest prowadzony zdalnie?

Weryfikacja osiągania efektów uczenia się – zaliczenia– realizowana jest w formie tradycyjnej lub zdalnej. Sytuacja, w której zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, a zaliczenie/egzamin w formie tradycyjnej lub odwrotnie nie jest wykluczona. Decyzje o sposobie prowadzenia zajęć dydaktycznych, zaliczeń i egzaminów w formie tradycyjnej lub zdalnej podejmuje Dziekan.

Zasady zaliczeń zdalnych określa Zarządzenie Rektora nr 39 z 15 czerwca 2020 r.

 

  • Jakie środki ochrony zapewnia SGGW studentom na zajęciach stacjonarnych? 

Wprowadzone zostały zasady obowiązujące uczestników zajęć dydaktycznych w formie tradycyjnej. Zasady te powinny być przez każdego członka naszej społeczności dla jego własnego dobra ściśle przestrzegane. Student podejrzewający u siebie jakąkolwiek infekcję nie powinien przychodzić na zajęcia, na zajęciach studenci pozostają w maskach osłaniających usta i nos, zachowują bezpieczny dystans, korzystają wyłącznie z własnych przyborów, nie przynoszą na zajęcia żadnych przedmiotów zbędnych, dezynfekują dłonie przed wejściem do budynku i na zajęcia oraz w trakcie zajęć. Pomieszczenia są wietrzone, powierzchnie dotykowe są systematycznie dezynfekowane.  

 

  • Jak reagować w sytuacji, gdy ktoś nie przestrzega zasad bezpieczeństwa?

Wszyscy członkowie naszej społeczności odczuwają obecnie coraz silniejszą presję i obawę o swoje zdrowie. Nie zawsze nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa jest złą wolą danej osoby. Należy w takiej sytuacji przede wszystkim zachować spokój i zadbać o swoje bezpieczeństwo, jednocześnie zwracając takiej osobie uwagę, że nie stosuje się do przyjętych zasad współżycia społecznego, narażając tym samym innych.

 

  • Czy student może odmówić nauki stacjonarnej?

Jeśli zajęcia odbywają się w formie tradycyjnej (stacjonarnej) to jest to podyktowane koniecznością osiągnięcia przez studentów efektów uczenia się wynikających z realizacji zajęć praktycznych, które do tych zajęć są przypisane. Jeśli student obawia się o swoje zdrowie i ma obawy przed uczestnictwem w zajęciach stacjonarnych może rozważyć wniosek o udzielenie urlopu od zajęć na zasadach opisanych w Regulaminie studiów w SGGW. Odmowa udziału w zajęciach tradycyjnych (które ograniczane są do minimum) wiąże się z tym, że efekty uczenia się nie zostaną osiągnięte i student nie uzyska zaliczenia danych zajęć.

 

  • Jestem w trudnej sytuacji materialnej, czy należy mi się zapomoga?

Student może wystąpić z wnioskiem o przyznanie zapomogi na zasadach i z powodów opisanych w regulaminie świadczeń. Czy przyznanie zapomogi będzie zasadne oceni na podstawie przedłożonych dokumentów Wydziałowa Komisja Stypendialna.

 

  • Jak złożyć wniosek o zapomogę?

Wniosek o przyznanie zapomogi wraz z dokumentami potwierdzającymi sytuację studenta należy dostarczyć do Dziekanatu pocztą lub osobiście, po wcześniejszym zapoznaniu się z informacjami o organizacji pracy danego dziekanatu, ewentualnie umówieniu się na konkretny czas.

 

Akademiki 

 

  • Czy akademiki będą normlanie funkcjonowały?

Tak, utrzymujemy funkcjonowanie akademików w reżimie sanitarnym, który wprowadziliśmy z początkiem semestru. 

  • Czy do akademików mogą mieć wstęp osoby z zewnątrz?

Obowiązuje zakaz wchodzenia osób z zewnątrz do domów studenckich SGGW. Szczegółowe informacje są dostępne na stroniehttp://adiss.sggw.pl

  • Czy w akademikach można organizować spotkania towarzyskie, edukacyjne, integracyjne?

Niestety nie.

  • Czy administracja domów studenckich zapewnia maseczki, rękawiczki?

Mieszkańcy zaopatrują się sami w środki ochrony indywidualnej. Przy wejściu do budynków są płyny do dezynfekcji rąk.

  • Co robić w przypadku podejrzenia zakażenia?

Należy skontaktować się z lekarzem POZ lub stacją sanitarno-epidemiologiczną i stosować się do przekazanych wytycznych. Należy powiadomić o podejrzeniu zachorowania telefonicznie recepcję lub administrację akademika.

W przypadku otrzymania decyzji o obowiązkowej kwarantannie mieszkaniec jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia administracji domu studenckiego.

 

Organizacja wydarzeń / konferencji

 

  • Czy na SGGW możliwe jest organizowanie konferencji, szkoleń i innych wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, integracyjnych?

Ograniczamy możliwość organizowania wydarzeń tego typu. Ograniczenia nie dotyczą wydarzeń organizowanych z użyciem środków porozumiewania się na odległość (imprezy online itp.).

16.10

Samorząd Studentów Wydziału Żywienia Człowieka

16.10.2020 (piątek)

Czy chcesz aby studia kojarzyły Ci się tylko z siedzeniem po nocach nad książkami oraz uczeniem się do kolokwiów i egzaminów? Jeżeli nie, to razem z nami stwórz Wydział na jakim chciałbyś studiować.

Jako członek Rady Wydziałowej Samorządu Studentów możesz wzbogacić życie studentów nie tylko pod kątem naukowym ale także kulturalnym i rozrywkowym. Jesteś na bieżąco ze sprawami Twojego Wydziału i masz możliwość brania udziału w procesie decyzyjnym. Masz możliwość rozwinięcia własnych kompetencji, pomocy innym i tworzenia ciekawych projektów. Podszlifujesz swoje umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, dyskusji oraz prezentacji przed dużą grupą słuchaczy. Przestaniesz być anonimowy i kojarzyć Cię będzie większość kadry naukowej oraz studentów. Nawiążesz również cenne relacje, które mogą Ci się przydać po skończeniu studiów. Napisz do nas wzcz@samorzad.sggw.pl

Prezydium Rady Wydziałowej Samorządu Studentów Wydziału Żywienia Człowieka

16.10

Biuro Karier SGGW zaprasza do udziału w projekcie ułatwiającym start zawodowy

5.10.2020 (poniedziałek)

Przedstawiamy propozycję udziału w projekcie, który będzie przydatny podczas poszukiwania pracy, praktyki czy stażu. Bez wychodzenia z domu i bezpłatnie!!! 

Każdy student, który dołączy do projektu otrzymuje wsparcie w postaci 3 godzin pracy z doradcą zawodowym, dostęp do testu zintegrowanej osobowości oraz udział w warsztacie dotyczącym omówienia wyników tego testu. Dla chętnych mamy również szkolenia z umiejętności miękkich oraz przedsiębiorczości. Nowością w naszym projekcie jest coaching indywidualny dla osób już pracujących, które umowę podpisały nie później niż 3 miesiące temu.

Korzyści z udziału w projekcie to:
– testy osobowości i wynikająca z nich wiedza o sobie samym,

– przygotowanie profesjonalnego dokumentów aplikacyjnych,

– przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej,

które są niezbędne przy skutecznym poszukiwaniu pracy, stażu, praktyk.

Zapisz się już teraz!!! Pracujemy hybrydowo!!!

https://sukcesznatury.sggw.pl/zapisz-sie-do-projektu/

Zespół Biura Karier

Szczegóły znajdziesz tutaj.

5.10