wtorek, 21.09.2021

Komunikaty

Nowa strona Wydziału

21.06.2021 (poniedziałek)

Informujemy, że dotychczasowa strona jest stroną archiwalną. Zapraszamy na naszą nową stronę, tutaj

21.06

Oferta pracy

17.06.2021 (czwartek)

Poszukiwana osoba na stanowisko: Kontroler Jakości

Miejscowość: ul. Leśna 33, 07-200 Wyszków

Szczegóły – tutaj.

Link do aplikacji: 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8314df2087f3409badeaf93a37e54a53

17.06

Oferta pracy

16.06.2021 (środa)

Sieć restauracji Mr.Pancake/Pizza Boyz poszukuje pracowników do warszawskiego lokalu przy ul. Marszałkowskiej 17 na stanowiska kucharza i pomocnika kucharza. Poszukiwane są przede wszystkim osoby, które będą pracowały przy robieniu amerykańskiej pizzy oraz burgerów techniką „ smash”

W ofercie pełne przeszkolenie i przyuczenie do zawodu, uczciwe warunki zatrudnienia, miła atmosferę oraz praca w dynamicznie rozwijającym się środowisku. Stawka minimalna to 18,50 zł netto. Możliwe zatrudnienie tylko na czas wakacji, ale także i na dłużej. 

CV należy kierować na adres mejlowy info@mrpancake.pl lub składać bezpośrednio w restauracji. 

16.06

Odpłatne praktyki w Urzędzie m.st. Warszawy

14.06.2021 (poniedziałek)

Oferta skierowana jest do absolwentów szkół średnich i wyższych, którzy w dniu rozpoczęcia praktyki nie ukończyli 30. roku życia oraz dotychczas nie odbywali praktyki absolwenckiej w Urzędzie m.st. Warszawy.

Praktyki zaplanowano w terminie od 2 sierpnia do 29 października 2021 r. (od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00).

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 2 lipca br.

 

Oferta odpłatnych praktyk absolwenckich dostępna jest pod adresem:

https://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotowe/rekrutacja/praktyki_absolwenckie.htm

14.06

Konkurs o Nagrodę Rady na najlepszą pracę magisterską z zakresu uwarunkowań przedsiębiorczości w Polsce

14.06.2021 (poniedziałek)

Celem Konkursu jest uhonorowanie absolwentów szkół wyższych, którzy z sukcesem obronili swoje prace magisterskie dotyczące uwarunkowań przedsiębiorczości w Polsce. Inicjatywa ta ma również docenić rolę promotorów tych prac, którzy efektywnie opiekując się magistrantami przyczynili się do ich sukcesu.

Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 30 czerwca 2021 roku drogą mailową na adres: konkurs.przedsiebiorczosci@prezydent.pl lub pocztą tradycyjną do Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa. Szczegóły dotyczące Konkursu znajdują się w załączonym Regulaminie Konkursu oraz Formularzu Zgłoszeniowym, które dostępne są również w serwisie www.prezydent.pl, w zakładce Rada ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP.

Dla Zwycięzców Konkursu przewidziane są nagrody pieniężne.

Regulamin

Załącznik nr 1 do regulaminu

14.06

Oferta płatnych praktyk

1.06.2021 (wtorek)

Oferta praktyk w zakładach przetwórstwa spożywczego – pobierz tutaj

CV w języku polskim z zaznaczeniem zakładu należy kierować na adres:  rekrutacja@lactalis.pl

1.06

Funkcjonowanie dziekanatów w dniu 4 czerwca br.

31.05.2021 (poniedziałek)

Zgodnie z Zarządzeniem  nr 136 Rektora SGGW dzień 4 czerwca 2021 (piątek) jest dniem wolnym od pracy dla pracowników administracyjnych.  

Informujemy, że w dniu 4.06.2021 dziekanat będzie nieczynny!

31.05

Informacja o szkole letniej organizowanej przez sieć CASEE

26.05.2021 (środa)

Szkoła letnia “Ecosystem Services within an Agricultural Landscape” w Novi Sad, Serbia. Szczegółowe informacje pobierz tutaj. Plan szkoły letniej pobierz tutaj.

 

26.05

Oferta płatnych praktyk

25.05.2021 (wtorek)

Oferta płatnych praktyk dla studentów dietetyki – sprawdź oferta praktyk.

25.05

Biblioteka wydziałowa ponownie otwarta

12.05.2021 (środa)
Po przerwie biblioteka czynna w nowych godzinach:
 
poniedziałek – czwartek 9.00 – 17.00
piątek 9.00 – 15.00
12.05

STUDIA ZAGRANICZNE – ERASMUS+ NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY DO 6 CZERWCA 

10.05.2021 (poniedziałek)

STUDIA ZAGRANICZNE – ERASMUS+ NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY DO 6 CZERWCA 

Uczelniane Biuro Współpracy Międzynarodowej ruszyło z naborem uzupełniającym studentów na studia wymienne w ramach programu Erasmus+. Nabór trwa do 6 czerwca i dotyczy wyjazdów na studia w roku akademickim 2021/22 w semestrze letnim. Wszystkie informacje i wzory dokumentów znajdują się w poniższych załącznikach: 

WŻC oferta uczelni

Formularz zgłoszeniowy  i Klauzula informacyjna RODO

Zasady naboru WZC 

10.05

Ogłoszenie o pracę

7.05.2021 (piątek)

Firma Maga, producent surówek i sałatek, poszukuje specjalisty ds. rozliczania produkcji. Szczegóły znajdziesz tutaj.

7.05

Oferta pracy

16.04.2021 (piątek)

Poszukiwany młodszy specjalista/lider ds. produkcjiw firmie Cool beans, która produkuje roślinne jogurty. Kontakt: paulina@coolbeans.com.pl

Szczegóły tutaj.

16.04

Zamknięcie biblioteki

15.03.2021 (poniedziałek)
W związku z uznaniem województwa mazowieckiego za obszar szczególnie zagrożony zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 biblioteka zamknięta dla czytelników do 11 kwietnia 2021 r.
 
15.03

TEST KWALIFIKACYJNY z języka hiszpańskiego dla studentów rozpoczynających lektorat z języka obcego w semestrze lato 2020/21.

4.03.2021 (czwartek)

Studia stacjonarne pierwszego stopnia

W dniu 4 marca 2021 w godzinach 20:30 – 21:15 odbędzie się test kwalifikacyjny do grupy kontynuującej naukę języka hiszpańskiego.

Do testu mogą przystąpić studenci, którzy

– znają język hiszpański na poziomie co najmniej A2+

– w formularzu zgłoszeniowym wskazali j. hiszpański jako język „pierwszego wyboru”

– nie zakwalifikowali się do grup angielskich i wskazali j. hiszpański jako język „drugiego wyboru”

– zostali zaproszeni do grupy Międzywydziałowej hiszpańskiej na platformie MS TEAMS

– nie są zarejestrowani w innych grupach językowych

Warunkiem wypełnienia testu jest dostęp do usługi OFFICE 365.

4.03

WAŻNA INFORMACJA DLA STUDENTÓW studiów stacjonarnych 1 roku 2 stopnia kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności

1.03.2021 (poniedziałek)

Opiekun Państwa Rocznika, dr inż. Krzysztof Tambor, zaprasza Państwa na krótkie spotkanie organizacyjne w dniu 02-03-2021 (wtorek) o godzinie 18:00 (po Państwa ostatnim wykładzie) – zostanie dla Państwa stworzona grupa w MS Teams. 

 

1.03

Regulamin prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (…)”

1.03.2021 (poniedziałek)

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi zasadami organizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych przez internet, w tym przetwarzaniem danych osobowych oraz rejestracją dźwięku i obrazu podczas zajęć on line. Regulamin dostępny jest tutaj.

1.03

Ważna informacja w sprawie lektoratów

1.03.2021 (poniedziałek)

Studenci, którzy NIE DOPEŁNILI OBOWIĄZKU zapisania się na lektorat w wyznaczonym terminie, powinni wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy w nieprzekraczalnym terminie do 04.03.2021 do godziny 23.45

Warunkiem wypełnienia formularza jest dostęp do usługi OFFICE 365.

Poniższy link do formularza zgłoszeniowego (należy skopiować do przeglądarki internetowej)

Studia pierwszego stopnia stacjonarne/niestacjonarne https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Qiv5cNMdqUGuDgHL5Hy8ebZ8iX2eqSJLrGLbVFrLDZNUMllOSTQ4QUlTM0NZTlpENUhXOFdHMEZQVC4u

Studia drugiego stopnia stacjonarne/niestacjonarne https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Qiv5cNMdqUGuDgHL5Hy8ebZ8iX2eqSJLrGLbVFrLDZNUMTNUVFMzRVBMMzFUN1lIMlA4OTJVRlVBRC4u

W przypadku niedopełnienia obowiązku wypełnienia formularza zgłoszeniowego, SPNJO nie ponosi odpowiedzialności za brak przypisania studenta do grupy z wybranego języka.

1.03

Praca dla dietetyka

26.02.2021 (piątek)

Poszukiwany gotujący dietetyk, praca 10h tygodniowo. szczegóły znajdziesz tutaj.

26.02

Informacja dla kandydatów przyjętych na studia stacjonarne drugiego stopnia na kierunku Żywienie Człowieka i Ocena Żywności

23.02.2021 (wtorek)

W dniu 25 – 26 lutego 2021 r. w pok. 071 odbędzie się podpisywanie dokumentów związanych z przyjęciem na pierwszy rok studiów magisterskich. W tych dniach należy również odebrać skierowanie do lekarza medycyny pracy.

Wszystkie osoby rozpoczynające studia na ww. kierunku proszone są o stawienie w godzinach 1000 – 1500 z własnym długopisem oraz w maseczce.

23.02